Sneaky Dragons - Vecka 48

Veckan körde igång med en jättegullig, übersöt ponnylektion med Karin i Ladan.
Vi skuttade runt på våra små köttbullar ett tag tills vi red ut en liten bit och sen var vi färdiga. Mycket rolig och intressant lektion! :D 
 
Tisdagen så lekte vi på en upptagen arena men äsch, vi är drakar och vi kan allt så vi lyckades leka där ändå :D Efter några omgångar så hittade även en ny drake till oss vid namn Nancy Mountianstone ! Välkommen igen Nancy :D 
 
Onsdagen bjöd på möte som jag inte kunde medverka på.
Fastnade ute i stan med sambon och var på jakt efter julklappar.... 
Men vi tog viktiga saker och sen fick dem även reda på att klubben är nu full. Igen.
Kan även säga att alla ansökningar som kommer in nu när det står en viss text på hemsidan kommer att ignoreras och raderas. 
 
Torsdagens event verkade askul men jag hade sådan migrän huvudvärk så jag låg och vilade medans Nemo körde detta. Kom in senare på kvällen och hörde att nästan alla fastnade med tungan i isen? Asså jag måste försöka vara med på Nemo´s event då hon försökte ha ihjäl dem också? 
Vill ni iaf läsa om eventet så kan ni klicka HÄR!
 
 
Det var denna veckan hos oss, gjorde ni något kul i just din klubb? :)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback