Många bollar små


 
 
Jag har väldigt många hästar. Hela 16 stycken och 2 söta ponnyer. 
Alla är söta på sitt sätt men jag känner kanske att det är liiite för många.
 
Hur många hästar och ponnyer har du? 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elaine Riverforce

23 hästar och 2 ponnyer, hihi :$

Svar: Oj det var en hel sötisar :D
silverknight.blogg.se

2014-10-20 11:15:22
URL: http://riverforce.weebly.com
Emma Shortroad

18 hästar och en ponny, alla är på level 15 så klart ;)

Svar: Nästan som mig då :D
silverknight.blogg.se

2014-10-20 11:48:56
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Alanis Moonstorm

Sju hästar och en ponny tror jag. Jag har skrivit det här någonstans förr men jag tycker inte det finns något problem med hur många hästar man har, det är ju trots allt inte riktiga djur som kan försummas, utan enbart ett estetiskt val i vilken häst man vill rida runt på just då. I princip är ju hästarna samma sak som kläderna.

Fast jag har aldrig hört någon säga att de har för många sso-kläder xD

Svar: Nej gud nej, det spelar ingen roll om man har 1 häst eller 30. Alla har något värde och som du säger detta är inte riktiga hästar, hade det vart riktiga så hade jag börjat fundera på hur ens tid räcker ihop :p
silverknight.blogg.se

2014-10-20 14:42:20
URL: http://alanismoonstorm.tumblr.com/
Caroline Winterdaughter

23 hästar och 3 ponnyer! :D

Svar: Hur många är färdiglevlade? ;) <3
silverknight.blogg.se

2014-10-20 16:08:20
URL: http://Horsesimmers.blogg.se
Nicole Sweetroad

9 Hästar och 2 ponnys, 2 av dom som inte är i level 15 :3

2014-10-20 16:32:13
URL: http://nicolesweetroad.blogg.se
Haley (Harley ehe) ^^

Jag har bara min starhäst och käner att jag vill köpa fler hästar

Svar: Ehm. ska vi kolla på ditt konto en gång till och räkna tillsammans?
silverknight.blogg.se

2014-10-20 16:41:14
URL: http://ssohaley.blogg.se
Maggie Flowerlee

Har 5 hästar och en ponny. Inte fullevlade men håller på med det haha xD

Svar: Åh Duktig du är :D
silverknight.blogg.se

2014-10-20 16:54:26
Lily Mclee

Har 16 hästar varav 2 är ponnyer. :D Hatar att levla så har en som inte är färdiglevlad x)

Svar: Men mycket bra kämpat ändå :D
silverknight.blogg.se

2014-10-20 17:33:17
URL: http://nattstad.se/lilymclee
Lea Bravedaughter

11 hästar och en ponny typ ööh.... 3 är färdiglevlade vad jag vet? xD Fast jag har kämpat på bra så bara 2 - 3 hästar är under level 10 B)

Svar: Då är dem ju rätt så snabba ändå :D
silverknight.blogg.se

2014-10-20 19:34:51
Evelina Gladelord

11 hästar :-) Men gillar inte och levla men 4 är i Level 15 xD men dina är super söta *.*

Svar: Ändå bra gjort av dig som har 4 färdiglevlade :)
silverknight.blogg.se

2014-10-20 19:40:22
Em

Jag har bara tre stycken :D

Bara en som är under levling , men jag vill
köpa en till , men jag vet inte vilken :'(

Har du några tips Sture?:)

Svar: Jag tycker du ska köpa en häst som du gillar och som du tycker är fin :)
silverknight.blogg.se

2014-10-20 20:06:44
Ebba Highland

Ja vad har jag då? Jo 7hästar och en ponny. Nej är det verkligen så lite jo men det är ju det. Det är så att jag har ju bara använt samlade js och inte köpt några så det har inte räckt till fler än. Men har bara en häst som jag är säker på att jag vill ha. Sen kommer jag nog köpa en appalosa också för de är ju så söta och skulle egentligen ha köpt en för typ ett halvår sen men
Det kom andra hästar som jag hellre ville ha och en andalusier har jag också velat ha sen de kom en vit tror jag men inte helt säker. Kanske blir någon annan. Sen ska det komma en ny ras snart som jag antagligen kommer köpa hihi. Puss ♥♡♥♡♥♡♥·♥♡♥

Svar: Får du inte köpa sc? eller är det du som har sagt till dig själv att bara använda dem man får varje lördag? Annars så kommer du få vänta länge innan du kan köpa alla fina hästar du önskar.
silverknight.blogg.se

2014-10-20 22:13:40
URL: http://ebbahighland.blogg.se
Jamie Sharkdottet

8 hästar och 1 ponny. 1 färdiglevlad (stolt xD) Håller på med min achaltekeer :)

2014-10-21 11:55:33
Daisy ponywood

7 Hästar 2 ponnys 3 färdigt levlade tihi så lat :(

Svar: Aw, men du har inte så många iaf och ibland är det okej att vara lat :3
silverknight.blogg.se

2014-10-21 16:02:20
Em

Jag tycker i princip alla är fina :)
Dock så händer det saker ..
Ja köper dem , levlar till level 6-10
eller något sedan säljer dem för att
jag inte gillar dem sen :(

Det är ett problem :((((

Svar: Åh nej, du får ju inte sälja dem :/ Klart dem är fina :D
silverknight.blogg.se

2014-10-22 10:23:06
Em

Thats a problem :/

Jag är just nu helt
Såld på en häst
Menar är rädd Att ifall
Jag köper den kommer
Inte gilla den längre :'(

Svar: Nejdå, så får du inte tänka. Alla kommer gilla den :D
silverknight.blogg.se

2014-10-22 19:41:46
Hanna Whaleside

Jag har 8 hästar och ponnyes. Men funderar på att köpa en till häst nu, så har görmodligen snart 9 hästar och 2 ponnyes. xD :3

Svar: Oj oj, spännande, vilken häst funderar du på att köpa? :)
silverknight.blogg.se

2014-10-25 19:45:14
URL: http://hannawhaleside.blogg.se
Sanna Discobard

1 häst och 1 ponny:-/ Har inte sparat så mycket! Men sparar till en😊

Svar: Spännande, vilken häst/ponny är det du sparar till? :)
silverknight.blogg.se

2014-10-25 21:40:08
Haley Doggirl

Hej! Jag har 6 hästar och en ponny :) Jag är en väldigt lat människa när det gäller levling så.. Jag har många kvar. Men det ska jag nog fixa :D Det blir så dyrt att ha många hästar, måste nog skicka några till hästön. Önska mig lycka till.. :D (Fånight namn... Jag vet ;D)

2015-01-17 23:42:10
URL: http://ssoshadydoves.weebly.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback