Finnick

Änså länge ända bilden jag har på honom förutom den på instagram. Men ja, nu har jag vart levlingsfri ett bra tag så köpte hem denna vackra skapelse (igen
 
Denna nedan kommer från min instagram, Evesilverknight




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Jag stod och kollade på den igår och blev väldigt sugen på att köpa den, men gjorde det inte. Kanske jag borde göra det?...? :s
För hästen är ju verkligen vacker att se på! <3

Svar: Den är sjukt fin tråkigt bara med gråa strumpor på den :/
silverknight.blogg.se

2015-08-18 20:01:09
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Tilde Darkstorm

Alltså OMG!!! Hungergames fan? Läst böckerna? Same here.... Men Gud vad bra att någon döper en häst efter ngn i Hungergames med... Trodde jag var den enda:)

Svar: Inte läst böckerna ännu, funderar på ljudböckerna dock :3
silverknight.blogg.se

2015-08-18 20:39:45
Elin Dragonfall

Jag säger bara att när jag blir levlingsfri så har Sso lagts ner för LÄNGE sedan... märker man att levling inte är min största sida? :/

Svar: Hehe ojdå, du får försöka att ta minst en tävling om dagen :D
silverknight.blogg.se

2015-08-18 22:05:13
Tilde Darkstorm

Bra idé, det borde du göra, använder du Storytel?

Svar: Yes i do :3 Lyssnar på True Blood böckerna just men efteråt får jag ta tag i det :3
silverknight.blogg.se

2015-08-21 17:45:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback