Sneaky Dragons - Vecka 35

Wow, denna veckan har vi haft nybörjarvecka i klubben och det har vart sjukt kul! 
I måndags sa vi hejdå till Baronessan med våra starthästar och via en liten frågepromenad hittade vi ner till Moorland. Vi alla flyttade in i vackra Moorlandstallet och sen hade vi en liten utställning. Tyvärr vann inte jag men jag kände mig fin endå, och ja, jag bytte outfit ^^
 
Tisdag
 Moorlandskampen! 
 
Onsdag 
Första mötet efter sommarlovet och ni får som vanligt inte veta vad dem snackade om, meehehe.
Jag var inte med på mötet men hörde att dem skötte sig jättebra ^^
 
Torsdag




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Tove Appledotter

Gud vad roligt det ser ut! :D
Hade sjukt gärna gått med i SD men är tyvärr för ung. Tycker din blogg är jättefin med väldigt fina inlägg. Gud vad kul med nybörjarvecka (säger det igen....) ska tipsa min klubb om det ;)

Svar: Åhå ja Nybörjar vecka var sjukt kul faktiskt ^^
silverknight.blogg.se

2015-08-30 14:22:06
URL: http://toveasso.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback