Wow, TACK! <3

Asså jag blev sjukt glad igår är så många av er dök upp!
Jag tänkte springa till Äppellunden redan vid 15.20 tiden för att ta ett kort och lägga upp på min Instagram men då såg jag att det var en flock med människor som redan hade samlats, asså så sjukt kul så jag fotades med dem och la upp på instagram istället ↓
 
Klockan gick och fler och fler dök upp, jag har HUR många bilder som helst som jag tog själv som jag inte har kollat igenom än men det kommer jag att försöka göra under veckan nu som kommer och lägga upp lite bilder då och då här. ^^
Jag försökta uppmana folket igår att om dem la ut bilderna på instagram att tagga mig i korten så skulle jag lägga upp dem här och jag har allt hittat mig en hel del bilder. 
Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna tacka er men ni är så jävla underbara och bäst! Glöm inte det och tack som bara den för att ni dök upp i går och ville fira klubben med oss <3 Kärlek till er alla!!! <3
 
Nedan får ni en vacker ihopklistrad bild från en del bilder jag hittade på instagram! 
(Vill du att din bild ska komma upp här, använd #GrattisSneakyDragons så ska jag klippa ihop en vacker bild! )
 
 
Tack återigen för att ni dök upp! <3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Claire Masterknight

Namen där är ju jag! xD Till höger om Rockmormor (ingen missar henne med sitt hår) alltså längst bort till vänster fast.. tredje platsen? Jag är bra på att förklara ellerhur? Jag har blå hjälm och blåvit tröja iaf :)

Det var jättekul! Jag hade stått och väntat i en timme där, trodde att det skulle bli tråkigt att vänta men det var ju kul! Och när det var några minuter kvar... alltså du skulle ha stått på den där höga kullen, vilken folkmassa det var! xD

2015-08-10 21:31:58
Felicia Wolfstreet

Jag fick ta en bild med dig! Jag tror jag svimar 😄😄😄😄😄😄😄😄😄

Svar: Aw, vad kul att du fick en bild med mig :D
silverknight.blogg.se

2015-08-10 23:06:46
Claire Masterknight

Och till vänster om dig står min vän Hazel! :D

Det var i alla fall jättekul och.. vad var det för skum potatisdikt? xD

2015-08-11 08:52:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback