Buggande släde

Flertalet gånger har jag råkat ut för detta när jag åker släden. Ni vet den när man flyger runt i Jarlaheim och delar ut julklappar? 
Antigen så får jag ingen snö på taken, eller så sticker halva jag ut under släden eller så är jag inte där alls.
 
Känner lite sådär att ssoteamet inte kollar igenom saker innan dem släpper dem. :/ 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Lightforce

Hahaha, det har aldrig hänt mig! :o

2015-12-27 22:12:27
URL: http://ebbalightforce.blogg.se
Matilda Southtree

Är det meningen att det ska vara snö på taken???? Det har det aldrig varit :O

Svar: Det ska vara snö där, men allt mer och mer har den försvunnit när jag åkt släde :/
silverknight.blogg.se

2015-12-29 00:07:33
URL: http://matilda-sso.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback