Musik

Tänkte dela med mig av detta. Det finns en sida på nätet som kan scrobbla ens musik när man lyssnar på den. Och jag har ett konto där, säger inte vad jag heter då det är privat och jag vill ha lite privata saker. (Vänligen respektera detta)
Men jag har vart medlem på den sidan sen 2008 drygt. 
Den listar som sagt den musiken man lyssnar på om den kan identifiera den. Totalt har jag tydligen lyssnat på 46 459 låtar sen kontot skapades. Vilket låter mycket just nu men det är sen start liksom. 
Jag har fått frågan några gånger tidigare om typ vad min favoritgrupp/artist är eller favoritlåt och jag kan faktiskt inte säga det men nedan följer en bild på en del av min musik smak ehehe
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Mandiz Rainhill

High5! Vi har EXAKT samma musiksmak! Kul med nån på SSO som också gillar min musik :D

Svar: Tjoohoo! :D
silverknight.blogg.se

2015-02-25 14:34:08
URL: http://rainhillsso.blogg.se
Mandiz Rainhill

Jag älskar Linkin Park, mwhihi :3
Vilket är ditt favoritband? C:

Svar: "jag kan faktiskt inte säga det men nedan... " Läser du texten så står det.
silverknight.blogg.se

2015-02-26 07:48:31
elviradragonstreet.blogg.se

Haha lyssnar på nästan exakt samma musik! :D

Svar: Åhå :D
silverknight.blogg.se

2015-02-27 13:06:16
URL: http://elviradragonstreet.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback