Ansiktstöd?

Inte tänkt på detta tidigare men när jag var och gjorde uppdrag med Spejaren så fastnade mina ögon lite extra på hans stol. Närmare bestämt ryggstödet. Har det alltid vart ett ansikte där? 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elin Dragonfall

Jag har inte tänkt på det heller. Men lite lustigt är det ju om Spejaren stödjer sig mot ett ansikte varje gång han ska googla. :D

2015-07-16 20:25:31
Felicia Wolfstreet

Ja det här alltid varit ett ansikte

2015-07-17 02:36:54


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback