Asien kontot - Dino rykten

Jag har varit lite lat med dem dagliga uppdragen i Dinodalen men jag börjar ta mig i tu med dem också, sakta men säkert 
 
Dock har jag inte tänkt att springa och jaga stenar eller så för att bli klar med det, då det är som sagt frivilligt och ja, man kan få en del snygga grejer men det är inget jag ska stressa med. Ser jag en sten som glittrar när jag väl är och gör mina dagliga, ja men då tar jag den i farten :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback