Asien kontot - Sprickorna

Dagen har kommit, den dagen jag fruktade som mest. Okej det var kanske att ta i men jag har fått börja med sprickorna på asien kontot. 
Enligt en tjej i klubben så ska det ta 2 veckor och 1 dag, alltså bara 15 dagar att göra klart sprickorna på. Jag är inte så sugen på det men jag vill bli av med det... 
Så ja.. Vi kämpar och jag är sjukt glad att man ser stjärnorna nu jämfört med hur dem var när dem väl kom till spelet och man knappt kunde se något alls. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Julia

Ush... jag håller på med sprickorna. Men jag blir klar på fredag :D

2015-07-26 17:33:37
URL: http://starstablarnas.blogg.se
Linda

Hei! Jeg bare lurte på.. hvordan kan du ta bilder fra spillet? Altså, tar du screenshot fra spillet? Jeg trenger bilder fra spillet, men vet ikke hvordan jeg gjør det.. :-)

Svar: Hej! Om jag förstår din kommentar rätt så undrar du hur jag tar kort ifrån spelet? Jag använder mig av ett program som heter Fraps, gratis program som gör att du kan ta bilder från spel och dylikt. Annars kan man även ta en printscreen och sen klistra in bilden i tex paint :)
silverknight.blogg.se

2015-07-27 01:07:30
URL: http://lindalovise91.blogg.no


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback