Nytt på hemsidan

Ni har inte glömt att kika in på klubbens "nya" hemsida va? :D 
http://sneakydragons.weebly.com/
Suttit i två dagar och gjort om det mesta på den och även lagt till lite nya saker. Kika in och så kan du gärna lämna en kommentar här om vad du tycker om sidan ^^
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Felicia Wolfstreet

Deg är smart jag förstår varför det är så... har kollat in alla flikar. Älskar dig Sture du är bäst😄

Svar: Du är bäst! :D
silverknight.blogg.se

2015-07-09 14:17:38
Clara Snowsmith

Jääte fint har duktiga Sture gjort det :)

Det enda jag har negativ kritik på är att alla formulär är kvar, även fast det står att anmälan är stängd, så kan man scrolla längst ner på sidan och hitta det! Antar att du vill ha bort det så att ingen skickar in anmälan (Själv så skickade jag in en anmälan ^^, men skrev också att jag inte visste om det var ett misstag, eller om det var meningen, typ)

Svar: Formulären är kvar men dock så finns det ingen mailadress kopplade till dem så alla ansökningar som skickas in försvinner typ då som sagt, det inte finns någon mail kopplad.
silverknight.blogg.se

2015-07-09 23:22:30
URL: http://claraidol.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback