Så kan det gå.

Ja, jag hänger ut en spelare, men just nu skiter jag fullständigt i det.
Ej kul och något jag verkligen inte vill göra om men vissa behöver en verklighetskoll.
 
Kan man inte acceptera ett nej utan skickar minst 7 brev och tjatar i dem, tjatar på medlemmarna och på mig så händer detta. 
När du även ljuger om att du är Nina´s nya gubbe, låtsas om du har både en lillebror och en storasyster som spelar på samma konto som dig, du säger att det är din systers kontot till mig som du är inne och levlar på men till andra spelare så är det ditt konto och även säger att din storasyter har vart med i klubben men du vägrar ge ut hennes namn gör mig väldigt arg på dig.
 
När jag säger "Nej du kan inte gå med i klubben" då ska du acceptera det för att hamna på både min och medlemmarnas bästa sida. 
Tjatar du och blir allmänt uppkäftig mot oss så är du varmt välkommen till våran ignoreralista och där kommer du få stanna och du kommer även bli bannad för att få gå med i klubben i framtiden. 
That´s it. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ellen Flowerhome

Hej käre Evelina Silverknight! Jag har en liten fråga? Får man gå med i Sneaky Dragons om man visar att man är riktigt mogen. Om man är under 18 år? Skulle det kunna vara rimmligt. Jag skulle kunna tänka mig ställa mig på kö. Dock är det ju åldersgränsen. Men Alica Winterbell fick ju gå med. Hon kanske är en god vän till er. Men jag menar skulle det kunna hända att man skulle kunna få det om man visar att man kan va mogen och kunna va med i klubben? Tacksam för svar av Evelina!

Svar: Hej Ellen! Just nu är klubben full så ingen kan joina tyvärr och klubben har ingen kö. Och sen beror det på lite om man har bra man känner oss i klubben och ens mognad och självklart ens ålder med. :)
silverknight.blogg.se

2015-03-22 12:03:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback