Sneaky Dragons - Vecka 41

Veckan efter WalkingEagles besöket kändes först konstigt men sen var allt som normalt igen typ och ja, jag saknar örnarna lite men jag får försöka överleva utan att ha dem i min klubb, jag har dem bara några sekunder bort via ett brev eller i vänchatt :'D

Asså Ella, du är så jäkla söt och underbar! Sluta aldrig vara dig! <3
Måndagens event stog hon där snällt och prydligt och väntade på oss typ? Jag kunde inte sluta le och fick lite ont i hjärtat när jag såg att hon var tvungen att gå. 
Men hon är guld värd asså, bästa Ella! <3
Vi samlades vid ballongen till Dinodalen innan vi red vidare mot nya mål. Vi grillade vid Övergivna bondgården, picknikade bakom fisketantas hus i Skördebygden och sen vare hopp och lek :3
Simpelt men endå helt okej event. 
 
Tisdagens event var ett hype event, vi diskuterade om vad vi tror kommer komma iframtida uppdateringar och även Shire hästen diskuterades. Mysigt faktiskt :D 
På vägen till eventet fick jag sällis av Nemo och hennes pålle Firestone. Vi myste till det ordentligt och plockade av både schabraket och sadlen :) 

Onsdagen vare möte som vanligt. Mycket roligt att se såpass många på plats :D 

I Torsdags så levlade vi tillsammans och det var väldigt längesen vi hade det som ett event typ. Väldigt många, inklusive mig gillar att levla själv eller med en eller två till spelare men vi slog på stort och körde hela klubben ehehe :D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ella Nightcamp

bästa duu<3

2015-10-14 19:55:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback