Q & A

Har du en fråga så kan du alltid breva till Johanna Dragonborn ( mitt server 2 konto ) vars brevlåda är tom mer eller mindre hela tiden än den är på mitt server 1 konto ^^

 
 
1. Hm, jadu. Jag hade nog kanske kört på Oranget? Eller nej, jag hade diskuterat detta med medlemmarna i klubben och sett vad dem hade tyckt :) 
2.  Oj oj, varje kväll när jag spelar? Krockar i allt :D 
3. Jag har en del eller så. Lättast är nog att kolla i kategorin Outfits där jag visar en del :) 
4. Jag ville dela med mig av mina bilder jag fotade, då jag alltid har gillat att fota när jag spelar.
5. Att inte krocka i allt!
6. Det är väldigt olika faktiskt. Beroende på vad jag är på för humör. Men det har nog annars alltid varit Kungen :) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback