Radera vänner?

Jag får väldigt ofta frågan om jag kan bli vän med en spelare och mitt svar är alltid det samma, Jag har full vänlista. Och när dem då frågar om jag kan ta bort någon kommer jag alltid med detta svaret tillbaka. 
Det är just sån sak som många inte tänker på. 
Men ganska fort efter jag har skrivit det kommer dem på det och säger att mja mjo det är ju sant typ. 
 
Det kan hända att jag tar bort väldigt oaktiva människor på min vänlista men det är väldigt sällan. Enda gångerna jag kan ha någon ledig plats är för att det är någon annan spelare som har tagit bort mig. :) 
 
Hade jag kunnat så hade jag vart vän med er alla! <3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback