Skojjar du med mig?!

Gjorde i kapp en del uppdrag och tänkte att sjukt kul, nu blir jag level 17 på mitt asiatiska konto också, men nejdå.... 
 
Jag tänkte inte göra fisket på ett bra tag men nu ser det ut som om jag är typ tvungen till att göra det då detta kommer att störa mig som attans! 
20 ynka xp ifrån. GAAAHD! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Bambi Ponyforest

Fast det kommer komma lite uppdrag på onsdag så du kan ju hoppa fisket! cx

2015-09-14 20:41:14
Olivia Skydaughter

Oh, irriterande!
Jag var 15 XP från ett tag, men väntade till nästa onsdagsuppdatering. Det kommer alltid miniuppdrag eller hästmarknaden.
Bye C:

2015-09-15 07:11:36
URL: http://olivia.skydaughter.se
Yvonne Sweetwood

Eller så kan du vänta tills uppdateringen då det antagligen kommer något miniuppdrag där :P

2015-09-15 09:09:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback