Stallflickan

Hm, mja mjo asså dina ben? 
Jag undrar ibland om min stallflicka mår bra... 
Aja, hon gör sitt jobb och när hon inte jobbar så pluggar hon! Så det är ju tummen upp på det asså :D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Stella Bluewater

Hej! Vet du hur Nemo gör när hon filmar så att ryttare syns men att det syns att den har vild häst? Jag menar i serien när John Darks häst kommer tillbaka oså?;)
( om det är John int, så bra koll dock)& Nemo svarar inte när jag frågar och jag vill använda det i min en serie jag länge velat göra:( snälla kan du berätta!:(
PS.Din blogg är jätte bra<3

Svar: Om du tänker efter lite så är det inte så svårt att komma på lösningen :) Och det kan finnas två anledningar till varför hon inte svarat, 1. Hon har inte sett din fråga. 2, det är inte det roligaste när folk tar ens idéer och gör likadant om du förstår vad jag menar. Hoppas det var svaren på din frågan. :)
silverknight.blogg.se

2015-09-18 22:36:36
Elin Dragonfall

Jag tycker att vi ska ge vår lilla stallflicka ett pris för att hon kan böja låren på ett sätt som ingen annan kan :D

Svar: Lite så :p
silverknight.blogg.se

2015-09-19 08:13:49


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback