Savannah Silentforce

Fick en StarRider kod av Linnea från klubben och gav koden till mitt engelska konto. Så har nu 8 dagar kvar på mig att komma upp till level 19, tror ni jag kommer att lyckas? Hahah 
Just i skrivande stund är kontot i slutet av level 11. Levlade dock upp det redan igår så det har gått fort asså. Men snart hoppas jag på att få massa mer spännande uppdrag :3 
Fotade lite medans jag höll på med vissa uppdrag och känner att det är sjukt kul att vara såpass låglevlad igen, man har ungefär 8 - 10 uppdrag att göra. Det är en stor skillnad jämfört med kontot på AirStar där man får 1 uppdrag var 4 månad typ ( om man inte räknar med marknaden... ) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Chantal

Hej

Undrar mest vad det är för kod din kompis fått? Tänkte om man missat någon som SR eller liknande :)

//Chantal

Svar: Hon hade köpt en Min häst tidning som StarStable hade SR koder i :)
silverknight.blogg.se

2016-04-19 11:29:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback