Lite fail är alltid kul :3

För ett tag sen tog jag och Felle en mysig uteritt från Firgrove till Månskärebyn för att endast kika på den Morganen som stå där haha. 
Under resans gång fick jag iaf dessa små failbilder :3 
 
Den sista är ju dock ingen direkt failbild, men pga hur ryttaren ser ut så skulle jag vilja säga att det är lite av en failbild. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback