Sneaky Dragons - Tantajulen - Vecka 51

Måndag 19 December - Julklappsleken!
Tre riktiga julklappar står på spel i årets julklappslek.
Nemo hade planerat ihop ett mycket spännande event där som sagt 3 riktiga julklappar stog på spel.
För att vinna första paketet skulle man hitta Nemo. Hon hade gömt sig vid cafet i Jorvik City. 
Där vi även reda på att vi skulle dansa runt granen, Det var faktiskt ett event lånat från Jasmine och vi körde alltså hela havet stormar runt granen haha. Personen som blev sist kvar vann även här ett paket och det vann faktiskt jag :D Sen drog vi vidare till cirkusen och där vi skulle gissa vad som innehöll i paketen som Nemo hade. Där blev det även ett till paket som utdelades :3 
 
Tisdag 20 December - Juldressyr
Det hade blivit dags för Dressyr tävling med jultema som klädkrav. Fett kul och alla var sjukt söta :,) 
Vi i ledningen bedömde hela tävlingen och resultatet berättade vi på torsdagens event. 
 
Onsdag 21 December - Årets sista sammankomst i klubbhuset ​
​Det hade blivit dags för årets sita möte och vi var några få drakar på plats :) 
 
Torsdag 22 December - Mini julafton
Eftersom vi inte firar tillsammans på riktigt så får vi fira på teamspeak.
Vi möts i spelet för prisutdelning från dressyren, därefter sätter vi oss på ett fik
och julpysslar, dricker julmust och öppnar våra secret santa paket.
Ta med dig: Ditt paket, sax, penna, papper, toarulle, snöre och tejp.
Valfritt: Färgat papper, färgade pennor, paljetter, klister istället för tejp.
Vi samlades i ridhuset där det delades ut resultatet från dressyren.
 8:e plats - Sofia Pinewood
7:e plats - Malin Bunnylee
6:e plats - Cornelia Darknight
5:e plats - Therese Fishgirl
4:e plats - Jamie Winterbell
3:e plats - Alyssa Northdaughter
2:a plats - Ellie Northfall
1:a plats - Elise Archmountain 
 
Sen drog vi vidare till ett fik där folket öppnade sina secret santa paket. Jag öppnade även mitt vinstpaket :D 
 Jag vann som sagt ett paket från i måndags. Och det innehöll faktikst 3 olika badbomber. Fett gott luktar dem och jag ska testa dem så fort jag ska bada nästa gång :D 

Nu har Sneaky Dragons jullov fram tills den 9 Januari och jag kommer sakna dem under tiden men tiden kommer bara flyga förbi och sen har vi event igen :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Amelia Eaglefeather

Vad var det i som andra paketen? :D

Svar: Det har jag tyvärr ingen aning om. :/
silverknight.blogg.se

2016-12-25 16:34:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback