Dragonshadows första besök

I Torsdags efter vår avslutning skickade jag iväg fräsern på sommarlov. 
Jag har aldrig skickat iväg honom sen han kom till mig då han är vår klubbhäst liksom, och det händer rätt så ofta att han är med på eventen och annat bus men nu får han sommarlov och jag gosade lite med honom innan han fick åka iväg. :) 
 
Dessvärre fick han inte åka på lyxsemester då jag är fattig på sc fronten men han såg rätt nöjd ut ändå med budget semester :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback