Maffig pose

Satt och kikade igenom bilderna jag har lagt upp på bloggen och försökte hitta min fjräde liknande bild men hittar den inte så ni får endast se dem två jag hittade plus den senaste från Vera. :3

Tycker själva posen är maffig eller vad man ska säga. 
 Evelina först så klart ;D  Gammal Evelina med blåa ögon och det långa röda håret... 

 Jag tror detta var mitt asiatiska konto, osäker dock. Kan annars vara mitt server två konto? Jag kommer inte ihåg exakt som sagt men tror det är Veronika. 
 
Och sist men inte minst Vera :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback