Rötter och åter rötter

Ni som har kommit in till Sydhoven har självklart hittat dessa trevliga rötter som suger åt sig hästen/ponnyn så fort man kommer i närheten. 
Efter onsdagens uppdatering har dessa underbara trärötter kommit upp på nya ställen och ett av dessa ställen är mitt i tävlingen vid hillcrest. 
Jag fick mig en millesekunds chok när jag tävlade haha och var tvungen att kika efter målgången hur det ståg ut ordentligt. 
Asså det är inte det vackraste platsen dem har ploppat upp på och det kommer nog komm uppdrag där i framtiden. 
 
Något jag inte fattar dock är hur sso teamet tänkte när dem placerade ut dessa rötter i en av spelets tajtaste tävling? Du har 9 sekunder på dig att komma igenom kontrollerna, failar du så är tiden knaper men om du både failar och din häst/ponny stegrar är du körd och måste börja om. Såå jag tror att sso teamet är ute efter att få oss att faila ännu mer på Hillcrest tävlingen...




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback