Valedale Part 1

Fotade lite för mycket och kunde inte plocka ut typ två bilder så ni kommer få sju bilder i detta inlägget och sju i ett annat inlägg :) 

Men iaf, Valedale har fått en uppdatering och jag måste säga att jag gillar det, Dock stör jag mig på att det är blåa detaljer runt fönstrerna men man kanske kommer över det eller så har sso teamet gjort fel. Vem vet. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback