Firade!

Efter har fått upp Obbe till level 13 så firade vi lite med att ställa upp i deras första championat. Och sen var jag allt lite nyfiken på hur det ser ut med laggare och annat trevligt folk just på champen. Dock hamnade jag inte i grupp 1 som jag önskade men vi var nöjda ändå. 
 
Det gick sjukt bra faktikskt, failade inte en ända gång utan allt flöt på felfritt, tror jag även lärde dem lägre levlade spelarna en del genvägar just på detta champet haha :'3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

Kom du 1:a?

Svar: Yes, det kan man se på bilden :3
silverknight.blogg.se

2016-05-26 14:58:00
Anonym

Grattis till vinsten men du har väl vunnit många gånger xD jag har aldrig vunnit ett champ

2017-03-16 20:51:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback