Juste, ni missar väl inte detta?

Det är en tävling som pågår just nu via klubbens instagram! :D 

Genom att klicka på bilden kommer ni till klubbens instagramkonto där ni kan läsa mer om tävlingen! 

Är det någon av er fem läsare jag kommer se på våran lektion?




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Diana Weststorm

Tyvärr inte, har ridning den tiden 😔

2016-05-10 22:59:42
Bambi Ponyforest

Kanske :3

2016-05-12 17:23:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback