Livestreams?

Yes som rubriken lyder så ska vi snacka lite om Livestreams. 
Det var sjukt längesen jag hade en livestream så i onsdags när servern hade öppnat igen körde jag igång en stream med lite härligt folk från klubben. Fett skönt så slapp jag sitta heelt själv haha

Jag fixade iordning lite med grafiken under tiden servern var nere och då fick jag bara mer sug på att streama så därför streamade jag mitt på en onsdag för middag mellan typ 11 till 15 tiden haha. Kanske inte bästa tiden men det funkade för mig. Jag tror att jag även har löst så att man ska kunna se framtida livestreams efterhand. :3 
 
Så vill ni följa mig när jag kör lite livestreams så klicka på bilden nedan så kommer ni till mig twitch kanal och väljer ni att följa min kanal kommer ni även få ett mail när jag är live :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback