Mina hästar video :3

Jag vet att jag bara spånade lite om att filma alla mina hästar i ett inlägg förra veckan tror jag att det var. Anyway, jag vill bara uppdatera och säga att jag är i full fokus på att göra klart detta :D
Jag har kommit en väldigt bra bit på vägen, har dock snart suttit med allt i en vecka haha. 
Men tror jag räknade att det är 21 hästar kvar av totalt 53 stycken så jag jobbar på det!

Det jobbigaste är att jag måste ha massa js för att kunna skicka iväg hästarna jag hämtar hem. Så jag har typ 3 mode just nu på sso,
1. Filma dem hästarna jag har hemma.
2. Samla js genom att rensa kartan. ( göra alla tävlingar, dagliga, stall och ibland fisket )
3. Vara på eventen. 
 
Men yes, så ser ni mig och jag bara springer iväg så är det för att jag är i fullt mode för att göra klart detta haha

Då klippet ligger på 27 minuter långt så kommer jag dela upp det i två delar. För helt ärligt, vem kommer orka kolla igenom en 27 minuters lång video klipp? Hahah jag hade nog tröttnat, men jag ska försöka att göra det intressant för oss allas skull :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Claire Masterknight

Hej! Vad redigerar du dina videos med och vad filmar du med?

Svar: Filmar med full versionen av fraps och redigerar med sony vegas pro 13 :)
silverknight.blogg.se

2016-05-05 19:04:53
Skilla

Ååh, längtar redan tills den är klar!
Förresten vilket redigeringsprogram använder du? Du får säkert en massa frågor om just det, menar absolut inte att vara tjatig, vill bara veta 😊.

Svar: Använder Sony vegas pro 13 :)
silverknight.blogg.se

2016-05-06 12:21:33
Skilla

Är det Adaras?
Är så trög Dx Vet inte om det är redigeringsprogrammet du menar med grundesignen

Svar: Adaras har gjort grunddesginen till bloggen och jag har gjort alla andra ändringar i den :)
silverknight.blogg.se

2016-05-06 12:23:56
Skilla

NUU fattar jag grundesignen till din blogg.
Men finns den på frågor och svar? Förlåt för att jag skrev så många kommentarer om samma sak!

2016-05-06 12:26:35


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback