Det är minsann inget murket med mustanger!

Hej och välkomna till denna veckans vilda uppdatering!

Äntligen, den efterlängtade mustangen är här!
Dessa livliga hästar har varit på tapeten under de senaste veckorna och väntan är nu äntligen över! Marley har visat sig att vara en riktig hästviskare, och du kan nu adoptera din alldeles egna mustang från hans gård i Silverglade!
 Den perfekta vännen för pole bending!
 #MustangMadness har bara börjat!

INFORMATIONSBLAD FÖR DEN NYA RASEN:

 Vilken är den nya rasen?
Den vildsinta mustangen!
 Var kan jag köpa dem?
Du kan köpa dem på Marleys gård i Silverglade
 Hur mycket kostar de?
969 Star Coins.
 Vilken level måste jag vara?
Du kan köpa dessa ståtliga hästar från level 7!
 Behöver jag bygga något särskilt rykte?
Nepp, du behöver inte något särskilt rykte!
 Vilka färger kan jag välja mellan?
Svart, brun och en brunskäck.

 Hur får jag hästen att bocka?
Precis som med lipizzanern, så har mustangen ett eget rörelsemönster! Sitt upp på din mustang, stå still och tryck på mellanslagstangenten på ditt tangentbord för att få din annars lugna kompanjon till att bli en riktig vildhäst!

Nya kläder
Innan du gladeligen börjar bocka runt i Jorvik, så varför inte ta en tur till gallerian för att kolla in denna veckans nya saker, och se till så att dina kläder håller för all action!
 Tänk att få möta ditt livsöde i dessa coola kläder!

Hästmarknaden
Denna veckan så håller Eddie och Ferdinand på att bygga upp hästmarknaden i Silverglade!

Nya animationer!
Det har kommit helt nya animationer för din karaktär denna veckan, håll koll på din karaktär när du står stilla, för att se hennes nya rörelser!

Nytt språk!
Star Stable har gått från totalt elva språk tidigare, till hela tolv språk nu! Vi är jätteglada över att få välkomna portugisiska till spelet, vi ser även fram emot att kunna lägga till ännu fler språk i framtiden!
 Star Stables spelnyheter
Glöm inte att kolla in det helt nya avsnittet av spelnyheter med Game Master Ylva, på vår YouTube-kanal!

Ha en fantastisk vecka allesammans!
Kramar från Star Stable-gänget




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback