Bloggutmaning - SSO historia - Dag 7

Vill du också göra denna bloggutmaning så kika in här
 
.·´¯`·-> Hur tror du att du kommer spela i framtiden? <-·´¯`·.
 
Jag kommer nog spela så länge jag känner att spelet är roligt. Visst, plockar man bort klubben så är sso sjukt tråkigt igentligen, har sagt det tidigare och kommer säga det igen men kommer klubben gå oaktiv så kommer jag nog inte spela aktivt som jag gör i dagens läge. Jag försöker komma in minst en gång om dagen och gå på eventen och hänga med klubben liksom men ja skulle klubben inte finnas så hade jag inte spelat. 

Så länge sso kommer med nya roliga uppdrag och spännande områden så kommer jag garanterat att spela :D
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback