Lifetime schabrak

Detta stiliga schabrak kom till spelet en onsdag i LifeTime butiken och jag blev så kär direkt! 
 
Det är så vackert i formen, älskar att man ser materialet på själva tyget på schabraket och deras logga passar sjukt bra på den också. Det sägs vara Rött men jag skulle vilja mer säga rostfärgat faktiskt. Kolla så snyggt det är! 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback