Mitt älskade Firgrove

Imorgon kommer du bli ompysslad och vacker. 
Jag har bott i Firgrove i snart 1 års tid och jag föll pladask för det redan från första inflyttningsdag. Så lugnt och skönt, så nära till skogen och naturen. Inte så hemskt mycket folk faktiskt, så himla mysigt helt enkelt.
Men imorgon kommer det bli en uppdaterad by och av bilderna att se kommer det bli sjukt mysigt! 
Kolla bara ! 

Koncept bilderna är sjukt snygga också och jag måste faktsikt säga att dem har verkligen lyckas få det sjukt snyggt och mysigt till spelet från bilderna. 
Bilderna kommer från DENNA videon.
 
Jag ser verkligen fram emot att få logga in i morgon och mötas av nya Firgrove. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback