Hästskor överallt!

Jag bara älskar regnbågen just nu! Asså jag har skapat ett nytt mål förm ig själv.
Att köpa hästskor till alla mina hästar, vilket är i skrivande stund 70 hästar. 
Jag har kämpat på ett bra tag men nu när regnbågen har kommit har allt blivit sååå mycket lättare! Kan köpa ett par hästskor ( dem bästa för 9900js ) varje dag. 
Även nu i skrivande stund har 23 av mina 70 hästar skor. Ehehe. 
Jag måste ha något att göra på sso så ja, det var nog därför  detta målet kom. 
Jag kommer även att köpa alla hästskorna för js och inte lägga sc på dem. 
Så ser ni mig vid nästintill alla regnbågar eller när jag gör stallsysslor eller när jag springer lopp med en level 15 häst så vet ni att jag samlar pengar som bara den haha :D
Jag är fett taggad på att jag kommer klara detta, men jag kommer väl säkert tröttna på det när regnbågen har försvinner haha 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
JingleSims - SSO & TS3

Haha bra kämpat! Mina 21 hästar delar på två par skor xD

Svar: Tackar tackar! Och så gjorde jag också innan men sen blev det för många hästar och för lite hästskor sååå det slutade med att jag började köpa hästskor när jag nått max gränsen för js haha
silverknight.blogg.se

2017-03-20 14:23:51
URL: http://jinglesims.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback