Sneaky Dragons - Vecka 10

Måndag 6 Mars - Lek kväll med Nemo i Gyllenåsarnas dal!
Skulle ha varit en lektion med Karin här igentligen men Karin fick förhinder tidigare under dagen och var tvungen att ställa in så Nemo tog över och lekte med oss. Vi samlades vid Gåd stallet där vi fick tävla om vem som skulle få bli lagledare. Jag, Ambra och Ellie var snabbast och fick bli lagledare. Jag för gröna laget, Ellie för Röda och Ambra för det blåa. Vi drog oss vidare sen till Gådskogen där vi skulle få jaga våra medlemmar till våra lag. Jag kämpade ihop dem flesta, hela 7 stycken fick jag ihop :D 
Sen red vi och körde leken Med andra ord. Jag är sämst på att förklara saker och speciellt när man inte får använda ordet man ska försklara. Men mina underbara lagkamrater lyckades ändå lista ut vad det var jag menade :D Sen avslutades eventet och drakarna red åt olika håll :) 
 
Tisdag 7 Mars -
Janni bokat dagen!
 
Onsdag 8 Mars - 20.10
Sammankomst i klubbhuset.

Torsdag 9 Mars - 19.30
Westernridning med Corny
Mötesplats: Pole Bending banan(Moorland)
Klädkrav: Snabb och Westerninspirerad (OBS! Ej svarta jeansen)
Utrustningskrav: Snabb och westerninspirerad + gula och röda lindor i väskan
Hästkrav: Mustang
Övriga krav: Teamspeak!​ Fredag 10 Mars - 20.00
Fångarna på Jorvik
Samlas vid Spejarmästaren
Klädkrav: Röd och Blå outfit, snabba kläder
Utrustningskrav: Röd och Blå utrustning, snabba kläder​
Övrigt krav: Teamspeak




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback