Dragonangel

Snabb info:
Dragonangel || Sto || 12 år || Fjording

 

Arya är väldigt lyhörd och lätt att ha att göra med, då hon är oerhört positivt inställd till all form av arbete och älskar att träna. Hon är ingen stjärna i hoppningen men tar sig över en meter med marginal.





Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Meja Crazyrock

Hur gör du så fina bilder med hästarna??
ps.är ett STORT fan ds.

Svar: Aw, tackar jadu. Vad gör jag? Fotar bilden och sen ändrar lite grejer i bildredigerings programmet Adobe photoshop och sen sparar jag :)
silverknight.blogg.se

2015-05-04 15:19:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback