Dragoncloud

Snabb info:
Dragoncloud || Hingst || 5 år || Fjording

 

En helt fantastisk fjording med ett hjärta av guld. Har tre mycket fina
gångarter och ser ut som en riktig sagohäst med sin vackra päls/fluff. Curre är väldigt lyhörd och lätt att ha att göra med, då han är oerhört positivt inställd till all form av arbete. Han är även en väldigt trygg individ och står stadigt i de flesta situationer.





Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Stella Bluewater

Åh vad fint smeknamn! :) en häst där jag rider kallas också det och heter Kermit och han är också vit! :D

2015-04-28 16:48:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback