Dragonshadow

Snabb info:
Dragonshadow || Hingst || 7 år || Frieser

 
Svart sportfrieser som är född 2008, vilket gör honom till 7 år gammal. Dragonshadow, som jag kallar för Shiloh är fortfarande väldigt ung och behöver en mer rutinerad och stadig ryttare. Men trots sina unga år är han väldigt lugn och är snäll. Han har utmärkta rörelser och framtiden är ljus för honom inom dressyr.
Shiloh går alltid i rätt form, fantastiskt fint temperament, snäll och trevlig i all hantering. 
 
Hans gamla ägare beskrev honom som en väldigt tillgiven och charmig häst. Och jag kan inte annat än att hålla med.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback