Fgc & Vdc

Ställde upp i Fgc kl 21, failade och failade och failade, kom i mål. Hann stå still i 3 sek, sen dog datorn. Vet inte ens vilken plats jag kom på xD Så se till att ha laddaren i ni som spelar på bärbara... 
Så bild därifrån finns ingen.
 
Tagen innan vdc
 
Vdc kl 22.
Tog och bytte häst för att se om det hjälpte och ja. vad säger ni? xD
Failade sönder men kom iaf rätt så bra enligt mig. :) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback