Gult är fult? Hell no!!

 
 
 
 
 
 
Tha Yellow Army <3 
Även kallat för Sneaky Dragons
 
 (Sista bilden är fotad av Courtney och jag har hennes godkännande att lägga upp den här. )
Bilderna från igår, har ca 150 bilder till ;)
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Är jätte ledsen att jag missade detta roliga! Så nu vill jag med köra på Gult så vi nästa gång kan spratsera genom Jorvik som The Yellow Army! :D

2013-08-30 17:16:19
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback