Hiss & Diss - Hästarna

Nuså, kommer ett helt ärligt inlägg ( iförsig alla inläggen jag skriver är ärliga, men jag tänkte mer
"Detta är en häst jag verkligen kan tänka mig att köpa" eller "Aldrig att jag köper en sån häst" ) genom att Hissa och Dissa dem.
Så jag tog mig en runda runt jorvik och fotade pållarna och ska nu dela med mig av mina åsikter ^^
 
Och ni kanske inte tycker som jag men detta är iaf MIN åsikt. 
 
Vi börjar med hästarna i Fort Pinta:
 
Hästarna på Steves Gård: 
 
Hästarna hos Marley:
 
 
Firgrove:
 
Valedale:
 
Vingården:
 
Gåd stallet:
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

Vaaaaa, gillar du inte cremellon. Min är ju jätte fin ;)

Svar: Gillar den lite, men inget som jag skulle köpa ^^
silverknight.blogg.se

2013-08-14 08:08:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback