Kvälls aktivitet med SD

Oh Yes, Då går vi in på en ny vecka och för just klubbens skull så börjar även några aktiviteter.
Så håll koll på klubbens egna hemsida om du vill veta vad vi har för oss. 
Jag som ägare stället inget krav på att man måste vara med, men alla vet redan att ju fler man är, desto roligare har man. 
Så här kommer en del bilder från vår lilla mjukstart. :) 
 
 
Att rida på led är något vi absolut inte kan, men rider man på led så minskar chansen att komma med på bild :p 
 
Slalom igenom äppellunden i full fart utan att krocka, jag failade och krockade. 
 
 
 
 
 
Efter två mysigiga picknik stunder begav vi oss upp mot bergen i Fg. 
Vi red förbi Minka och sen blev allt jobbigt och äckligt ljust när det ska var mörkt på kvällen.
Så vi alla tog och hoppade oss upp, loggade ut och kom in som vildhästar! :D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Courtney Silverhill

Meen gud sista bilden! Vart ju helt awesome :) <3

Svar: :D
silverknight.blogg.se

2013-08-20 08:01:11
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback