Läs människor, LÄS!

"Först och främst måste vi förstå frågan innan vi kan svara på den. Tänk efter lite, bråkas det verkligen sådär jättemycket i SSO? Jag har spelat många spel under mitt 22-åriga liv, många är online. Var i sig ni tror det eller ej, så måste jag säga att Det bråkas otroligt lite i SSO. Jämfört med andra spel, så bråkas det lite. "
 
 
Kan inte skriva detta bättre själv och håller fullständigt med vad Sabrina har skrivit så ALLA in mer er och kolla! 
Tryck på bilden för att komma till inlägget. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback