Moorland Championat Kl 18.00 & 20.00

Tror detta var Hunters första start i championat. Jag har dåligt minne kan hända att jag har ställt upp tidigare men inget jag kommer ihåg då xD 
Men iaf : 

Kl 18:00
 
Kl 20:00
 
Måste ju säga att Mlc, som enligt mig är bland det lättaste championatet som finns så är det fan svårt nu för tiden att komma på top 3.
Hade ren tur första champet, låg 5 hela loppet och millisekundrarna innan mål såg jag att jag låg trea. 
 
Hunter kommer nog få ett extra äpple idag ;) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback