Oj,

Jo men såhär kan det minsan gå när man sätter sitt irl liv framför sso. 
Jag har vart ute hos min mor och ridit, eldat, käkat as go mat ( som vanligt när jag är där ), sovit över,
ridit igen, flyttat runt saker, gosat med hästarna och ja, bara barit. Inte tänkt på sso alls eller bloggen. 
( Instagrambild )
Iaf, hästen till vänster är Ävldansen och den till höger är Castell.
 
Så både sso och min ssoblogg har blivit lidande, men vad gör det när jag sätter mitt irl liv först ;)
Förhoppningsvis så har ni hängt kvar och kommer även försätta.
Btw, min insperation på inlägg har gått ner till botten. :/
Ge mig massa tips på vad jag kan blogga om! 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback