Planerar och skriver för fullt.

Har fixat iordning 3 (änsålänge) tidsinställda inlägg åt er. Då jag vet att jag är kass på att blogga så lika bra att ha några som ska upp ^^
Så nu vet ni var ni har att vänta på. Iaf om man ser på kategorierna, så jätte hemligthetsfull är jag inte ;)
 
 
Dessa 3 kommer att komma upp inom en snar framtid.
Sitter även nu och skriver på ett fjärde inlägg. 
Men ska ta en paus i allt och levla Spirit nu. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback