Rubrik

Intervjuerna flyter på bra ( enligt mig) Vissa är lätta att få tag i och andra lite svårare. ^^
Men märkte häromdagen att den jag senast intervjuade, hennes intervju kommer upp i december. 
Så jag kommer lägga till en till dag, så varje Torsdag och Söndag kommer det komma upp intervjuer ^^
Annars lär dem stackarna aldrig få se sin intervju.
 
Såhär ser det ut just nu.
 
Och här är min lista som, Jag jagar er som står på den ;) 
Lättast att se när vi bägge två är inne är genom att bli vänner.
Så varje dag jag är inne så försöker jag lägga till er som vän, ni kan radera mig sen efteråt om ni vill men just för intervjun skull så hade jag blivit glad om du ville bli min vän för någon dag xD
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Courtney Silverhill

Jäklar vad du kämpar på! :D Roligt

Svar: hehe, har redan gjort 3 idag med ;) dem ska bara skrivas iordning nu med xD
silverknight.blogg.se

2013-08-27 15:54:36
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback