10 saker ni inte vet om mig

Irl stuff:
 
1 - Jag har rött hår.
2 - Flyttade hemifrån när jag var 16 år. (23 år nu)
3 - Bär sällan smink.
4 - Kollar/kollat på för många serier. ( Just nu äre Greys Anatomy )
5 - Gillar att fotografera.
6 - Jag har panikångest.
7 - Saknar skolan ibland.
8 - Sitter ofta i photoshop eller sony vegas och pillar, blir det inte bra så kastar jag projektet. 
9 - Har inget jobb, arbetstränar just nu.
10 - Jag älskar nätterna.
 
Sso stuff:
 
1 - Är Lifetime medlem. ( sen okt i år )
2 - Fotar massor, fixar sällan ihop bilder.
3 - Köper sällan saker för sc, bara hästar isånnafall.
4 - Ägare av bästa klubben (enligt mig)
5 - Kan bli irriterad om jag failar för mycket i tävlingar.
6 - Äger 8 hästar, rider typ 3
7 - Har mer bronsmedaljer än guld från mlc.
8 - Gör oftast allt på sso. ( stall, dagliga, tävlingar. )
9 - Jag brukar krocka med staket/träd när jag rider.
10 - Har i skrivande stund 990 sc. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback