Åhåhåhå xD

Amanda började sprida runt till mina vänner att jag gillar att få korv i örat.
Men efter några timmars övertalning så kom jag allt fram till att det är hon själv som gillar det. Hon vågade bara inte säga att det var hon så hon försökte skylla ifrån sig. 
Söta Wilma bjöd alla på grillning och Emlan trillade förbi och vips så vart det korv i örat! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback