Bugg.

 
 
Asså är det bara för mig det blir såhär?
Vissa gånger ( hittar inte bilderna på det nu ) men då är inte ens gubben där utan har flygit 400 meter bort :o
Så störande!
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elvira Dragonstreet

Haha det hände en gång nät jag skulle mata min ponny och jag var i mitt hem stall. Och jag stog skit långt bort från hästen sen hade jag buggat bort till dörren åt sidan också och hästen stog vid boxarna längst väggen mittemot dörren D:

2014-06-24 17:59:07
Linda Ekström

för mig har det också blivit så flera gånger läs gärna min blogg

Svar: Åhå det är så störande!
silverknight.blogg.se

2014-09-12 14:59:03
URL: http://nelliestarhandstarstable.blogg.se
Bambi Eastland

Men sture du är ju rädd liksom för din häst xDD du vill inte bli biten av din häst xDDD Din häst är farlig jätte farlig xDD

2015-05-22 12:26:08
URL: http://bambieastland.weebly.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback