En häst som jag gillar i hemlighet

Är faktiskt den gråa oldenburgaren, den är så söt :3 

 
Varje gång jag har sett den ute på vägarna eller när jag springer vid Fort Pinta, stannar jag jämt och dregglar lite! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Lea

Den är min! XD
Så sno den inte,för den ör miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! :3

Svar: Hihih men den är ju söt!
silverknight.blogg.se

2013-12-16 16:50:57
Emlan

Men ååh va kul att nån tycker det :D Jag köpte den första dagen när de fina gamla burgarna kom till FP och har älskar min lilla Boss sen dess men får alltid höra att jag borde sälja honom för han inte är fin! Nonsens

Svar: Han är jätte fin ju!
silverknight.blogg.se

2013-12-18 23:11:35
URL: http://silverhaven.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback